Bobbi Broderick
S2, E6: While Julia enjoys socializing with "life coach" Ava Moore (recurring guest star Famke Janssen - "X-Men" movies), Matt also makes progress working through his feelings with the alluring Ava--especially when she removes her blouse as part of a trust exercise.