Bobby's Girls, Part 1
S1, E101: In 1982, mercurial millionaire Robert Durst's 29-year-old wife, Kathie, disappears without a trace; then, 18 years later, Durst's longtime friend, Susan Berman, is murdered, and the real estate heir drops out of sight.