The Real Housewives: Ultimate Girls Trip Bonfire Of The Frenemies
S1, E6: The ladies head to the beach for some fun in the sun, but Cynthia is left in Kenya's shade when Melissa spills a secret. Ramona co-hosts a dinner at John's house, where she hopes sparks will fly.