Boughton House
S1, E4: Witness a unique reunion as host Julie Montagu, Viscountess Hinchingbrooke, visits stately Boughton House and discovers its surprising ties to her own heritage. Owner Richard Scott caps a tour of the 16th-century home with a family supper.