Bravo on a Rainy Day! Part 1
S1, E5: Kirie and Miharu find a strange girl - Koyomi - unconscious in Yukinari’s bathtub! She’s very timid and suffering from amnesia, but a rain-soaked chase through the streets soon jogs her memory.