Gemusetto Break Point
S1, E4: The God of Tennis helps Makasu forget his guilt with the power of alcohol before they are ambushed by Kon and Catequil who decimate him in surprise doubles tennis; how Makasu came to be with his loyal servant, the Back Pocket Dimension Flying Bear.