Brothers
S1, E15: Alexis' shocking announcement causes great commotion at both Mode and the Meade home. Betty tries to maintain the peace and order at Mode, however, she is about to face her own personal turmoil when Henry asks her out on a date and Walter tells her he's got a big surprise in store. Meanwhile, Whilhelmina plots her next move to conquer Mode and Justin gets sent home from school for fighting.