Brushing Makes a Cat Talkative / The Calm Superior / Way To Go!
S1, E5: Tamako brushes Krishna, who is irritable lately due to shedding season; Bunzo, Sasaki and Sabu share old stories about the staff with Tamako, who expresses that she wants to get to know everyone better.