Build a Waste-Free World
S1, E5: Before he presents this final category's finalists, Sir David Attenborough and Hindou Oumarou Ibrahim, an Indigenous rights spokesperson, join Prince William to explore the story of humanity's wastefulness and how we may move to a waste-free world.