Build to Mega Race Gear 1
S2, E1: After losing to the 405 during the last Mega Race, Richard Rawlings wants a rematch and goes after Ryan Martin; the "Misfit Garage" guys call out Farmtruck and AZN for a race of their own, during which they each build a new car.