Shameless But at Last Came a Knock
S1, E9: Frank has some settlement money coming his way. The only catch -- he needs his ex-wife's signature on the documents. Debbie goes on a mission to find out if Steve is cheating on Fiona, only to discover Steve may not be who he says he is at all. Kev and Veronica receive a visit from Ethel's baby son Jonah...and the Department of Child and Family Services. Lip needs money to take Karen on a date so he turns to Steve for help. Meanwhile, Eddie reaches out to Karen and invites her to a Purity Ball. Things don't end well when Frank's ex-wife Monica (guest star CHLOE WEBB) shows up, announcing her plan to take Liam. Kash catches Ian and Mickey going at it. An enraged Fiona moves out of the house and in with Steve.