Kiss Him, Not Me Can She Do It? A Real Life Otome Game
S1, E1: One day, Kae's favorite anime character dies, and she suddenly loses a lot of weight in shock. She becomes a head turning beauty, and because of that, gets asked out on a date by four hot guys from her school.