Caponata
S1, E4: Maro and the gang strike a weird pose and sound off with a cry of “the butcher knife that burns in flame.” Morina, who could not sync up, gets left behind. An elderly man and his kimono-wearing granddaughter arrive, and Festa prepares “the usual” for them. Can Morina serve them flawlessly under such a tense mood?!