Seduced by Speed Car to Die For
S1, E1: Liz Carmichael believes an underpowered three-wheeled car can challenge Detroit's gas-guzzling behemoths of the 1970s; she launches a campaign to change how Americans think about cars -- until murder and deception sends Liz on the lam.