Careful What You Wish For
S10, E11: After an EMT is shot and killed, Danny and Baez work to determine who is behind a chain of ambulance robberies; Frank defends New York's homeless community after the mayor puts a new law in place; Eddie offers to help Jamie pay off his student loans.