Attraction fatale : histoire de meurtre Carolyn Warmus: Guilty or Innocent?
S1, E2: The first trial of Carolyn Warmus ends in a hung jury; in the retrial, a controversial piece of evidence helps convict Warmus; 27 years later, Warmus is granted permission to conduct new DNA tests that she believes will finally prove her innocence.