Cat's Eye Cat's Eye Is Here!
S1, E1: Cat's Eye, a trio of thieves, have once again robbed a statue right under the nose of police inspector Toshio; he drown his sorrows in a café named Cat's Eye, run by his girlfriend and her two sisters, unaware that at night they become Cat's Eye.