Starring Cecilia Bartoli, Juan Diego Florez
S1, E1: Culture lover Zeinab Badawi talks to two of the biggest names in opera today: Italian mezzo-soprano Cecilia Bartoli and tenor Juan Diego Florez. She hears how Cecilia is pushing the boundaries in a traditional man's world. And she talks to Peruvian-born tenor Juan about how he uses his Latin American flair and showmanship to attract new audiences to his music.