Cell Test
S1, E3: Time is running out, and Michael must enlist the help of his cellmate Sucre to help execute his elaborate escape plan. But Sucre wants no part of it and asks for a cell transfer, and Michael's new cellmate Haywire is even worse than he sounds. Meanwhile, Veronica meets a woman who may be able to help stop Lincoln's execution.