Chapter Eighty-Seven
S5, E6: Jane struggles with giving Rafael his space after she discovers that he is hiding a secret. Jane and Michael uncover clues about what happened the day he "died." Petra wants to fit into JR's world and enlists Jane's help. After a few attempts to get back into the groove, Xo and Rogelio work together to try and find a new normal. Meanwhile, Alba confesses her feelings about Jorge.