The Exorcist Chapter Five: Through My Most Grievous Fault
S1, E5: The exorcism begins. As the storm of the century descends upon Chicago, Father Tomas and Marcus engage the demon in spiritual warfare. But the demon is ready and waiting with a few secrets of its own. Meanwhile, the demon's manipulations slowly begin to drive a wedge between members of the Rance family. Loyalties will be tested and lives will be forever changed.