Swimming With Sharks Chapter Five
S1, E5: Lou masterminds an unbreakable bond between Joyce and herself. Joyce continues to fight for her marriage and motherhood, simultaneously struggling with the archaic views of Fountain Pictures’ owner. Meanwhile, Travis’ dogged determination to dig into Lou’s past uncovers dark secrets and even darkerdeeds.