Wayne CHAPTER FOUR: “FIND SOMETHING BLACK TO WEAR”
S1, E4: Reeling from being robbed, Wayne tries his hand at being a day laborer as Del, still reeling over her mother’s death, becomes determined to attend a funeral after an encounter with a new widow at a pawn-shop. Meanwhile, Carl and Teddy, attempting to celebrate their birthday on the road, come to terms with who their father is as he sleeps off a hangover.