Chapter Sixty-Eight
S4, E4: When Jane (Gina Rodriguez) learns that Rafael (Justin Baldoni) introduced Mateo to his new girlfriend, Katherine (guest star Alexis Meneses), without her consent she gets angry since she thinks Katherine has a negative influence on both Rafael and Mateo. Jane turns to Petra (Yael Grobglas) for help with the situation with Rafael, but Petra makes Jane an offer she can’t refuse. Now that the baby is born, Rogelio (Jaime Camil) and Darci (guest star Justina Machado) struggle to choose a name for the baby they both agree on. Meanwhile, Xo (Andrea Navedo) is focused on growing the dance studio and decides to go into business with an unlikely foe. Ivonne Coll also stars.