Chapter Ten: Let It Be
S2, E3: Trouble in paradise -- Things are heating up quickly for Victory (Lindsay Price) and her new contractor Rodrigo (Carlos Ponce), but problems arise when Joe (Andrew McCarthy) constantly interrupts her new relationship. Nico (Kim Raver) has a lot on her mind as she butts heads with the new CEO Griffin Bell (James Lesure, "Las Vegas") and Kirby (Robert Buckley) complicates matters when he insists on taking their relationship out in public. Meanwhile, Victory gets a surprise when Rodrigo shares that he has another woman in his life. Elsewhere, Wendy is consumed by her new John Lennon project, which begins to affect her personal and professional life. Paul Blackthorne also stars.