The Exorcist Chapter Ten: Three Rooms
S1, E10: Everything has led to this moment. Forty years ago, the demon was denied its prize. Now it will stop at nothing to destroy Angela Rance and her family. Their only hope lies in two men: Marcus and Tomas. But with the enemies of the church mobilizing against Pope Sebastian, time is running out for everyone.