Swimming With Sharks Chapter Three
S1, E3: Lou gets a promotion in the wake of tragedy, and Travis grows suspicious of her. The Fountain Pictures executives exchange barbs. The dark side of Lou’s ambition begins to rear its head; meanwhile, Joyce’s dreams of motherhood hang in the balance.