Swimming With Sharks Chapter Two
S1, E2: Lou finds herself on the outs, until her after-hours overachieving yields fruitful results. A highly anticipated transfer of power doesn’t go as planned. As Lou moves up in the world, things don’t go as well for her co-workers.