Mahou Shoujo? Naria Girls Charge Happiness Energy?
S1, E3: The girls come up with a new plot twist: to charge their Naria powers, they'll need to become idols! But then their plans go awry when a monsters puts a spell on them with the magic mirror. Urara becomes an evil CEO, and Inaho a sketchy fortune teller. Will they be able to break the spell and win the hearts of the audience? And how are they going to explain all this plot in an 8 minute show?