Rev Run's Sunday Suppers Cheat Day
S1, E1: Justine invites her parents over for Sunday Supper and Grandpa promises to bring a loaf of homemade bread. After a week of eating his veggies, Justine grants Rev a cheat day. Rev isn't sure what he'll choose to go with the bread.