Chewoo the Baby Bird
S1, E1: While struggling to find a way to eat a coconut on the beach, Chewoo falls into a bird's nest on a sharp cliff; Chewoo happens to look like a baby bird and a mom bird mistakes Chewoo with her baby bird.