Chicago
S2, E16: Michael and Sarah become more than "strangers on a train" en route to confront the President; Mahone recruits an new ally in his attempts to capture the fugitives; T-Bag puts on a happy face when the welcome wagon arrives; and a fourth escapee takes a fall.