US of Bacon Chicken Fried Bacon
S1, E6: Todd heads to California's Bay Area and while in the town of Orinda, he discovers Harlan Sanders' original chicken recipe; at a 160-year-old mile house, Todd saddles up for a massively meaty burger; Todd drops in on a mom and pop BBQ joint.