Childish Things
S1, E10: Kara does her best to support Winn when his father, the supervillain Toyman, breaks out of prison and seeks out his son for unknown reasons. Also, Cat offers Lucy a job at CatCo, and Alex asks Hank to use his powers to help uncover Maxwell Lord's plans. HENRY CZERNY guest stars as Winslow Schott, Sr., aka Toyman.