The Michael J. Fox Show Christmas
S1, E11: As a snowstorm threatens Mike (Michael J. Fox) and Annie’s (Betsy Brandt) annual Christmas gift competition, Ian (Conor Romero) worries that his parents have given up on making the holiday magical for Graham (Jack Gore), and Eve (Juliette Goglia) decides she’d rather be Jewish.