Clash With the Red Comet
S1, E5: Daguza has taken Mineva, or Audrey, hostage but Frontal rejects his demand for a ceasefire and declares he will sink the Nahel Argama; in order to save Audrey, Banagher sorties in the Unicorn Gundam.