Classically-Trained: Going Plum Crazy
S2, E4: Five classically-trained baking teams return to the kitchen to solve two more culinary crimes, including an elimination bake with a seasonal dessert of Yolanda's choosing; the team with the poorest performance is sent home after the elimination bake.