Great Blue Wild Cocos Island
S1, E2: Dubbed "the most beautiful island in the world" by Jacques Cousteau, Cocos Island is a gem among Costa Rica’s national parks. Explore the area’s hammerhead and Galapagos sharks and meet the large marine species that inhabit these deep waters.