Coming Home
S1, E7: A big client of Reed & Reed’s asks Kate (Sarah Shahi) to mediate a simple financial matter -- which quickly morphs into a case of identity theft before escalating to an immigration issue where Kate must defend a brave soldier against a rigid Homeland Security prosecutor.