Commander Kim Ja-jeom
S1, E6: Seung-po teases Sohyun, saying that he is jealous of Dal-hyang, which prompts Sohyun to challenge Dal-hyang to another duel; someone changes the lock of the library Yong Gol-dae is in, and Dal-hyang chases after the spy that caused such chaos.