Compressors
S1, E9: Tim, Richard and April feel the pressure with compressors, which add more power to everything from spray paint to jet engines. The team takes a trip to the country's largest public utility facility, where they use compressors to cut huge steel beams for electrical towers. Back at Tim's shop, they get blown away by a sawdust-blasting air shower.