Coronado Del Soul, Part 1
S4, E14: The Baywatch lifeguards travel to San Diego for a week where Summer is haunted by the hotel's legendary ghost. CJ grows attached to an orphaned dolphin at Sea World. And Mitch is stranded at sea with his brother when their sailboat capsizes.