Coronado Del Soul, Part 2
S4, E15: Adrift in the ocean with his semi-conscious brother, Mitch struggles to keep himself and Buzzy alive through the long, cold night. CJ unites an orphaned dolphin with its injured mother, and Summer becomes obsessed with a passionate ghost.