Secrets of Ancient Structures Cosmic Alignment
S1, E3: Angkor Wat is built as a stone replica of the universe, while the ancient Mayan pyramid El Castillo marks a sacred axis connecting earth and sky. In the hills of Ireland, the Newgrange harnesses the transformative power of the solstice sun.