S9, E1: Mitch's marriage to Neely falls apart when her ex-husband arrives at Baywatch and they learn the truth about their cruise ship wedding. Flying to New York during a storm, Cody and April's plane crashes during take-off, necessitating a frantic rescue effort in ever-worsening conditions!