Four Sheets Cusco, Peru
S1, E1: Zane starts the morning with a cocaine cocktail and ends with "manly tea" and dancing trolls. Drinking through this ancient Incan city, he meets quirky characters with iconic Peruvian concoctions, finishing his trip with a train ride to Machu Picchu.