Daddy Daughter Time
S1, E21: When Chris (Will Arnett) gets a segment on the Ava show, Reagan (Christina Applegate) starts to realize how much she needs her own space at work. Meanwhile, Ava’s (Maya Rudolph) dad (guest star Henry Winkler) visits with his family, who are more interested in meeting celebrities like Sharon Osbourne (as herself), Ava’s rival, than spending time with Ava. Jennifer Hall also stars.