Daddy Issues
S3, E13: Tommy goes along with Megan to her father’s exhumation, which only yields more mysteries to what she has always been told was his suicide. Megan’s mother suggests Megan look into her late husband’s patient files, which may be connected to his death -- and that of one of his patients, too.