Daddy Issues
S1, E7: Javier decides to go with Jackie to visit her father in prison and retroactively ask permission to marry Elizabeth so their marriage isn't cursed; Luis teaches Elizabeth to drive and, while picking up Sammy from school, learns Sammy's being bullied.