Curb Appeal Xtreme Dangerous to Darling Yard
S1, E6: Erinn and Ryan find hanging in their current yard with their 2-year-old twins to be more anxiety inducing than relaxing, so they call in Rachel, John and Jamie to create an updated facade and a backyard oasis that works for the whole family.